2011-11-12

Puta Madre

Puta Madre är en restaurang i burlesk anda á la 20-tal. För mig är det Mi Buenos Aires med Carlos Gardell i bakgrunden. En plats i Göteborg där man känner passion för atmosfären och med bra sällskap så det ännu trevligare. Det är som att kliva in i annan tid. För den som vill prata spanska som mig så finns det en duktigt servitör som pratar språket rätt bra. Drink menyn är bara härlig där jag kan hitta mina chilenska Pisco Sours och bra Mojitos och så mycket annat kul. Maten har en mexikanskt touch inte min favo men helt ok. Deras tårtor ser mmmmmmm har inte testat de än men nästa gång, för det blir fler gånger mest för att hänga i baren och andas in atmosfären.... I torsdags var jag där med Shamik, en vän från Stockholm och han uppskattade platsen.


Super bra service från personalen i alla fall mot oss. 
Vi hade inte bokat bord och det var fullbokad
 men hon fixade det!
Med Shamik och mycket skratt
 Shamik
Baren
Magasinsgatan 3, Göteborg
 031-711 88 38
Har aldrig varit så mycket för tårta men dessa 
måste man smaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar