2012-11-09

After Work på Tranquilo

Kul after work med jobbet igår med fantastisk mat på Tranquilo i Göteborg. Vi var ett gäng på 14 personer och kvällen innehöll bara god mat, dricka och skratt. Tranquilo är en cool ställe som jag gillar skarpt. Bra atmosfär, bra service och skön musik. Känns som hemma i Sydamerika där. Jag är redan sugen på att gå dit och äta igen! Super kul att Tranquilo personalen kunde hjälpa oss med bord för 14 personer. Efter Tranquilo var vi några stycken som orkade med en öl på Puta Madre, en plats med underbar atmosfär från en svunnen tid.

Caprinia, Ananas mojitos, mango caprinia och cappucino

Roberto, jag, Martin

Cicci & Martin


Robin & Niklas




Riktigt bra mat på Tranquilo

Espeto vegetariano

Glada gänget


Glada Lotta & Anna 

Niklas, Britt-Inger, jag


Cicci, Erica, Magnus


Martin & Cicci

Roberto & Martin

Roberto, Jag, Martin

Sanna & Jonas delar på en Bananas gon locos!


Det här måste dokumenteras!
Erica, Martin, Cicci, Niklas, Roberto på Puta Madre

Erica, Martin, Cicci, Niklas & jag på Puta Madre



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar