2013-12-11

Länge sedan...

Det var länge sedan jag var förbi bloggen, delvis beror det på att jag har varit upptagen på annat håll och 2013 har varit ett lugnt år när det gäller resor. Arbetsuppgifterna har förändrats och innehåller inte samma typ av resor som tidigare, vilket det har lämnat ett stor tomhet. Jag välkomnar alltid det nya även om det innebär att man måste lämna sin trygga zone eller saker man tycker om att göra. Nu när jag har fått anpassa mig till det nya livet och reflekterat en del så ser jag fram emot 2014 och alla nya utmaningar, resor och spännande saker jag har tänkt göra. På tal om förändring så kommer jag att möblera om här på bloggen under våren.


När jag tog den här bilden snöade inte men jag adderade lite 
snö för att ge Göteborg lite mer spänning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar