2011-06-11

Moda från Mexico

Just nu är jag helt inne i Latinamerikansk mode och design, en värld som kan kännas långt bort men ändå så nära för min del. Det finns så mycket att hämta och så duktiga designers och konstnärer med annan syn på saker och ting. För tillfället är jag helt inne i att försöka hitta det som är annorlunda, känner mig lite mätt det mode som finns i alla affärer just nu, det betyder inte kläderna och accessoarer  är inte fina där ute, tvärtom! otroligt fina saker men trots det så räcker det inte för min del. Jag vill se nya namn och kläder som får en att känna en unik. Så med andra ord är jag på jakt efter nytt :-)
Jag följer alltid Latinamerikas nyheter och självklart genom mitt ursprung därifrån får jag reda på en del genom vänner och bekanta. Nu senast har jag fått veta om Paola Hernández, designer från Mexico som det går riktigt fint för.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar