2012-02-07

Main Market Delhi

På besök i en av Delhis många marknader, Main Bazaren som ligger i norra delen av Delhi. Det är en typiskt backpackers område. Skönt stämning och man träffar alla möjliga människor från hela världen, det är riktigt kul! Jag bodde på den här sidan för ett år sen och nu är jag på södra sidan. 







 I hjärtat av Bazaren högt upp med bästa utsikten

  Jag kunde inte låta bli att kika på vad de gjorde i köket 
och det slutade med mycket skratt och många foton




 Hälsade på butiks bekanta från februari resan förra året och det slutade med att jag träffade en tjej från Shanghai och vi hade så mycket att prata om. Jag hjälpte henvälja färger på en matta och vi hade allvarliga inredningsdiskussioner hi hi
Här åker jag tuk tuk en riktigt äventyr blev det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar