2012-10-14

Bombay Palace

En lördag kväll med start på Bombay Palace vid Södra vägen i Göteborg blev en aning kaotiskt. Trots reserverat bord fick vi vänta länge och samma servitör frågade oss tre gånger om vi hade bokat. Halvtimme senare  och inget bord i sikte. Personalen hade ingen koll på någonting, så fort du frågade något kunde du se paniken i deras ögon. Det var mycket folk något vi tänkte var ett bra betyg men nej! När vi lyckades få ett bord, dröjde det länge innan vi fick beställa något att dricka och menyerna var felstavade. Maten var inget fel på men ingen sensation direkt. Förrätter fick man inte beställa och man blev stressad att titta på personalen. Jag beställde kaffe men den serverades aldrig men ändå fanns den med på notan. Vad ska man säga? Besviken på att det saknades en service inriktad personal som kunde ha gett oss en ursäkt. Jag hade förväntat mig lite mer krut i maten men det fanns det inte. Prisnivån var inte det billigaste, har ätit på andra restauranger som serverar som mycket bättre mat för det priset. Trots allt detta hade vi inte tråkigt direkt, vi hade skoj ändå. Det kommer nog att dröja innan jag går dit igen men vill inte döma de helt, vem som helst kan ha en dålig kväll och jag verkligen hoppas att de blir bättre i framtiden. www.bombaypalace.se






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar