2011-07-18

Back to Work

Efter tre härliga semesterveckor så är man tillbaks till jobbet med påfylld energi. Är så nöjd att ha unnat mig för en gång skull en tidigt semester som började på midsommarafton. Destinationen blev älskade Italien, tolv dagar med start i Bologna som tog oss vidare till Rimini, Venedig och sedan tillbaks till matens mecka, Bologna. Nu har jag ännu en gång fyllt ryggsäcken med tips, adresser, fotografier och mängder med idéer som jag sedan tänkte dela med mig. Det enda som känns konstigt med denna resa är att jag köpte inga skor!!!


Nu  tillbaks på kontoret så är det fullt rulle att arbeta fram material inför Expo mässan i Jönköping och mycket kul som ska hända under hösten. Måste få klar reseplaneringen till Bangladesh och Indien, visum ansökningar, fotobeställningar och spännande projekt som väntar, framför allt är det så kul att veta att jag har en hel del semester kvar som man kan ta längre fram till höst/vinter och vem vet vilka nya destinationer som väntar. 

1 kommentar:

  1. Skall bli spännande att läsa om allt du gjort och få tips på framtida resemål!!
    Glöm inte att lägga ut massor med bilder :)

    SvaraRadera