2011-07-24

Golfträning

Det har blivit en hel del golfträning denna sommar och idag har jag trotsat vädret. De flesta som känner mig vet hur mycket jag ogillar när det blåser, regnar och lite kyla. Jag har alltid sagt att nehäää jag tänker inte gå ut och spela golf om det är dåligt väder! Idag kände jag för att trotsa vädret och framför allt mig själv och det gick bättre än vad jag hade räknat med. Självklart hoppas jag att vi snart får bättre väder då det blir lite trevligare att vara ute på golfbanan i stället för att försöka hålla mig kvar på marken och inte blåsa bort. Mitt spel går upp och ner men jag lär mig mer och mer för varje gång jag spelar men gud vad detta spelet har testat mitt temperament och tålamod, det har varit mycket frustration, tårar, utbrott  men helt plötslig kommer även lyckan när man spelar bra fast fråga mig inte hur det gick till, det bara händer! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar