2011-07-21

Bra filmer

De senaste dagar har jag tittat på en del filmer av blandade genrer. I fredags var jag på bio med lilla systern då vi kollade på sista Harry Potter film och trots att jag har inte kollat på de senaste filmer så var filmen jätte bra och jag kom in i handlingen jätte fort. Jag var med mina syskon på Harry Potter 2 senast så det är många år sen. 

 Harry Potter, spännande och underhållande och som min syster sa till mig i fredags: Laurry det här ett avslut på min bardoms era. Jag förstår henne , jag själv var nästan lite deppig efter att ha sett YSL dokumentären, han har varit min favorit Designer genom hela min uppväxt. Jag gillar många designers men YSL är helig för mig.

 Bra handling och film
 Den sötaste filmen på länge, åhhh vilka söta drakar, vill gärna se igen.
Dokumentär om Yves Saint Laurent liv som Designer och sitt förhållande till Pierre Bergé och stora konstsamling som skaffade sig genom åren som har auktionerades efter han avled. 

Nästa film jag vill se är Kung Fu Panda II, hoppas den är lika bra som den första filmen. Jag erkänner att jag är lite barnsligt men jag älskar den typ av filmer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar