2012-07-08

Fun Fun at Yassballet´s Terrace Party

I går var det dags för Yassballets Terrace Party, dansskolan där jag dansar i Göteborg. Underbart kul var det med alla glada människor och som vi dansade och skrattade! Rueda-dansen gjorde mig helt förvirrad och jag förvirrade nog många på samma gång men gud vad jag skrattade. Jag missade förra veckans party eftersom jag var i Italien men vad kul att kunna vara med denna gången och jag ser fram emot nästa gång. Det bästa med det är att det pågår mellan 15 och 20 så att man kan unna sig en dans mitt på ljusa dagen och inte att förglömma så är det festens arrangörer Yassell & Gupta som bjöd på underbar fruktcocktail, choklad och mycket annat. Håll koll på nästa party tillfälle om du är sugen på att dansa. Går du redan en sommarkurs så ingår festerna i priset annars kostar det 100 kronor. www.cubandanceschool.com/











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar