2011-02-24

Att samla...

Jag älskar att samla på saker, men helst vill jag att det ska se snyggt och personligt ut, framför allt älskar jag saker som har något av en berättelse men tyvärr har jag inte mer plats för saker i lägenheten :-( efter att ha besök New Delhi och inse att jag hade med mig typ 10 olika smyckes boxar och över 20 sjalar så insåg jag att en del saker måste ner i källaren om jag ska få plats med nya saker, jag är helt enkelt hopplöst på detta med att samla. Jag har gjort en deal med mig själv och det ska bli att efter new York resan så är det Kampanj lägga undan det jag inte behöver ha framme för tillfället, får ont i hjärtat bara jag tänker på det!! men men jag får skylla mig själv. Här kommer det lite bilder från en kvällsmarknad i Barcelona som pågick sista kvällen innan vi åkte hem och gissa om det fanns saker som jag ville köpa???











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar