2011-02-18

Svenskt Mode

Just nu är det svenskt mode som gäller för mig, det är alltid stilrent, bra material och jag vet att svenska företag gör sitt bästa för att göra bra ifrån sig gällande socialt ansvar i de producerande länderna.

När det gäller parfymer så är det Byredo Parfymer som gäller just nu, det finns inget annat i min parfym karta, jag är bara helt sålt på Byredo! det är en ren upplevelse att lukta sig igenom deras parfym bibliotek. det bästa med deras dofter är att de är unisex och principen är att du ska hitta din doft som beskriver dig själv bäst och visst finns de dofterna som känns mer maskulina än andra men gud vilka underbara dofter!


Jag fick i födelsedagspresent denna fantastiska doften som jag inte kan få nog av.


Jag har även blivit förälskad i Whyred, skön kvalité


Fifth Avenue Shoe Repair är så duktiga


Acne förtsås får man inte glömma, så enkla men så koola kläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar