2011-04-25

Packat o nästan klart

Imorrn är det dags för att bege sig till Hong Kong och det ska bli roligt att komma dit men åhhhh vad tråkigt det är att packa! Därför lovade jag mig att ha så lite som möjligt med mig och sagt och gjort, en kvart senare så var jag i princip färdig, kan det stämma? Känns jättekonstigt eftersom min packningsritual tar mycket längre tid än så men å andra sidan så tror jag att jag kommer att vara mycket nöjd när det är dags att packa när jag ska hem för då finns det mycket plats åt shopping :-) men det känns som jag har glömt något...men har jag gjort det så är det inte hela världen eller hur? de mesta går att fixa så länge biljett, pass, pengar och dator är med. Jag har bantat ner packningen så mycket så att dom enda skor som får följa med är dom som jag åker med :-) tror det eller ej!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar