2011-04-30

Packaging, Gifs & Textiles Fairs in Hk

Har besökt olika mässor under de här dagarna och kan inte tänka mig att jag har missat ett monter, har gått sönder mina fötter och axlarna är ur funktion just nu efter all katalog bärande men det hör till. Undrar hur mycket folk det rör sig varje dag på dessa mässor, vilken rörelse alltså! Är man på mässan i HK Island så var beredd på att du kan bli helt nochalerad av taxi chaffisar om du ska till Kowloon, helt otroligt! de vägrar åka till andra sidan-





 De här var riktigt käka skolådor!!!!!





Den här montern hade sååå coola prylar! deras broschyr är verkligen serietidnings inspirerat




Den här hade jag gärnaa skaffat till min mobbe, så Cool! snacka om att de har insprirerats av Lucha Libre








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar