2011-04-06

Platser runt om i världen som jag gillar

Sitter och sorterar bilder från olika platser jag har besök de senaste åren, det är mååååååååånga bilder så jag lär bli klar typ om 10 år hiihihihi nej då men bra att veta att jag har att göra när jag har lediga stunder hihiih Hur som helst tänkte dela med mig lite olika platser jag verkligen gillar och åker gärna tillbaks till. Det kommer att bli många platser så jag kommer att dela med mig i lite olika etapper. 


 Reloj Turri, Valparaiso-Chile ( det här klockan har alltid varit lite magisk för mig och platsen ger mig så många barndomsminnen)

 Belém, Lissabon-Portugal ( underbar plats att bara vara på)

 Con Con-Chile ( åhhhh den här huset har jag spanat in sen jag var liten)

  La Barcelonetta, Barcelona, Spanien ( här har jag firat min födelsedag några gånger)

 La Isla Negra-Chile ( på besök i Pablo Nerudas hus, som var författare och vann Nobelpriset en gång i tiden,
 fantastisk plats)

  La Iglesia Matriz, Valparaiso-Chile ( mormor både döptes och gjorde sin första komunion här, enligt katolska traditioner)

  La Serena-Chile ( på besök hos en vän som bor på andra sidan gatan, det var bara att springa ner och doppa sig)

   Las Dunas, Con Con-Chile ( här spenderade många sommar timmar när jag var liten)

 Andacollo-Chile ( besöker en kompis som jobbar på en kanadensisk gruva)

 Ponte Vecchio, Florens-Italien ( vi har överraskat en vän på hans födelsedag)

  Portillo-Chile ( på väg till Argentina)

Andacollo-Chile ( besöker observatoriet mitt i öknen o tittar på planeter)

 Playa Ancha, Valparaiso-Chile ( har varit och tittat på koola Dakar tävlande bilar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar