2011-05-01

Skor skor och mer skor

I Hong Kong finns det skor för alla smaker, variationen är oändligt, det är högklackad, låga, snickers , träningsskor, converse, you name it! Det jobbiga för mig är att bestämma vilken stil jag vill ha, för lika väl som jag kanske hittar ett par läckra pumps, så ser jag i nästa minut ett par snickers som är coola och då vill jag ha dessa också och så fortsätter det :-) Fast denna resan har jag bestämt mig för en stil annars köper jag på mig hur mycket som helst och det går inte! Så det är sommarskor skor som gäller, låga sandaletter, för högklackad har jag för flera år framåt försöker jag övertala mig.............fast ett par wedges skulle jag behöva alltså........

Another Skor

Another Skor

Lycklig när jag provar skor

 Ägare till en liten skobutik där det visade det sig att hon har en skofabrik och jag kan beställa skor av henne när jag vill, det tar en måndag av producera och hon kan skicka de till mig hem i Sverige, då blev Lauury sååååå glad......








1 kommentar:

  1. i like all those shoes!!!
    i want the purple with the flower... :)

    SvaraRadera