2011-05-14

Lunchbreak med Sandryds tjejer

En vanlig lunch som slutar med inköp av skor är helt ok enligt mitt tycke eller inte bra när man jobbar nära Freeport, det tar ju bara fem minuter dit och har man kollegor som gillar shoppa så kan det vara svårt att motstå och säga nej. Men att jag har köpt nya skor igår kan jag bara skylla på mig själv he he. 
En av mina kollegor, Sanna kom häromdagen helt euforisk när hon hade hittat dina röda skor som hon hade letat efter i några år och när hon väl svängde förbi Scorett så hittade hon flera och kom till jobbet med en påse som innehöll 4 par röda skor och jag måste säga att jag förstår hennes glädje och att hon köpte flera olika modeller i den röda färgen. Jag kan ju göra likadant ibland. Men saken var att hon insisterade att vi skulle följa med och kika dagen efter. Och efter många om och men så tänkte jag ah varför inte, jag lär nog inte hitta något ändå eftersom jag hittar aldrig de skorna jag vill hemma i Sverige. Framför allt kände jag att åhhh jag har precis köpt fem par skor i Hong Kong, hur ska jag kunna komma hem med två till? Jag får smyga in de i garderoben hehehehhe 


 Det slutade för min del med två par sommarskor

 De här Replay vill jag ha men det kändes sååååå fel att köpa höstskor nu


 Men prova kan man alltid göra 
 Susanne funderar, det slutade med tre par
 Sanna som hade redan köpt fyra par dagen innan, slutade med ett par till för man kan aldrig ha för få skor och jag vet det så mycket väl!




 Vi var lyckliga en stund ihihih



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar