2011-05-24

Esmeralda kollektion

I kväll har jag varit och tittat på på vårens Esmeralda färgsprakande kollektion på Nordisk Design skolan  ,vilken arbete de har gjort! För varje modell som steg fram med ny outfit så tänkte jag, jag vill ha!!!! Till min och många andras lyckosamma kväll så finns delar av kollektionen att köpa på Nelly.comEsmeralda är ett vackert namn och tjejerna bakom kollektionen har lyckats fånga det vi alla vill ha, just det lilla extra, med modernitet och en tidlös elegans. Bravo och lycka till. Jag berättar mer när jag har fått mina inköpta plagg från nelly.com Visningen var i en mer intimt miljö och det kändes kul för man fick chansen att mingla, titta på kläderna live, känna på material och beundra deras arbete. Fantastisk bra jobbat tjejer och önskar de lycka till i framtiden, ni kommer att gå långt! Sen måste jag få en titt på Minna Engström Heinos sko kollektion, åååh vilka snygga skor hon har designat! så jag återkommer med mer info om hennes Sko design inom kort. Minna är Nordisk Design Skolans rektorn och en fantastisk inspiratör och designer, när man pratar med Minna så fylls man med positiv energi, tack Minna! Jag har själv gått på Nordisk Design skola, den mest givande skolan jag någonsin gått! Möjligheternas land.







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar