2011-05-23

Viktiga nyckelplagg i min garderob

En sak som är viktigt i min garderob är bra basplagg som man kan på ett enkelt sätt skapa alla möjliga looks, allt beror på tillfälle och humör. En t-shirt med ett par snygga jeans och en kavaj är hur cool som helst och vill jag känna mig extra fin så är det bara att komplettera med accessoarer eller en chic väska. Den vita skjortan kan man använda i alla möjliga former och man ska inte vara rädd för att känna sig för formell, allt handlar om hur du bär den och till vad men du kan aldrig känna dig fel, tillsammans med en skinnjackan och jeans så är det super snyggt. Som sagt om man satsar på bra nyckelplagg med bra kvalité så har man sin grund, sen är det bara att bygga på med säsongs plagg och då upptäcker man vilka nya looks man kan hitta i sin egen garderob......jag skulle kunna skriva oändligt om detta ..............
Den vita skjortan
Cashmere tröjan
Jeansen
Den klassiska bag

Skinnjackan

Ballerinas
Kavajen
Trenchen
The tee


Under

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar