2011-05-23

Prisvärda Jackor

Jag har svårt att hitta funktionsjackor som passar bra, alltid är det krångel med passformen eller annat som inte känns ok, men när vi fick in en vår kollektion från Ocean Works för mer än ett och ett halv år sen, så jag blev så glad när den passade och dessutom är av toppkvalité! Den passar perfekt till en regnig eller blåsig dag och jag är rätt gnällig när det regnar och blåser men jackan har en rimlig luva som är justerbar och då till och med jag! behöver inte använda paraply, något som jag helst undviker att använda för att det slutar alltid i katastrof. Det finns inte många paraplyer som har klarat av mina kvalitetstester ännu.

 Kanske man ska satsa på en röd när vi har extra pris på de.

När jag tog fram golfbagen i vår så insåg jag att min jacka var intryck i väskan och tänkte neeeej nu kommer den att se helt tråkig ut, men efter 5 min så var den som ny igen

Den har super bra passform och jag är så nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar