2011-05-05

Kalla Sverige

Uuuuuhhhh vad kallt det var i morse när jag landade! det börjar bli standard tycker jag att varje gång jag landar från en resa så, snöar det eller det är svinkallt.....Resan från Hong Kong gick relativt bra, fullt plan och många barn som led av samma problem som jag...vi kunde inte sova. Tur för mig att det fanns några filmer att se, såg filmen Jag är nr 4 eller nåt om utomjordingar eller nåt , helt ok för en stund och sedan blev det The Dilemma som jag inte hann se färdig eftersom flygvärdinnan skulle prata i 4 olika språk och förklara det vanliga, sen började piloten och sen stängde de av monitorerna, PLOP ( det säger vi i Chile när man blir paff) säger jag. hihiihih Sen var det dags för den finska säkerhetskontrollen som kan vara rätt jobbig ibland, det går liksom inte fort och där fastnade jag förstås för att de inte kunde identifiera  min kamerastativ huvud adapter som jag hade med i handbagaget. Där fick man gå åt sidan och visa vad  metallföremålet var för något och sedan rulla väskan igenom maskinen igen...la la la alla vet hur stressande det kan vara att man har en dator i en box o väskan i en annan och man försöker samla alla sina prylar och då ska man dessutom börja greja hiihihih men det gick bra, säkerhetsmannen var ju trevlig i alla fall, så det var ok. Har försökt sova sen jag kom hem men det går trögt, vid denna tid nu känns det meningslös att ens försöka bättre att vänta lite och gå och lägga sig tidigt i stället och det roliga har varit att sen jag kom hem känns det som eftermiddag hiihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar