2011-05-21

Göteborgsvarvet

Göteborgsvarvet med ca 60 tusen anmälda och med ca 3400 funktionärer, vilket fantastiskt arrangemang och arbete. Stark jobbat både deltagare och funktionärer som vi har haft alldeles utanför där vi bor. Vi gick ut i god tid för att hitta en bra plats för att kunna heja på både min kollega Peter Öster och Emils bekanta men man blir nästan blind när man står och tittar på alla som springer förbi... och tack Peter för att det var du som ropade på mig så att jag kunde heja på dig! skrattar jag som ville fånga en bild på dig men du får springa nästa år igen så att jag kan försöka ta bilder på dig men då måste du ha Sandryds tröja! he he. Samma sak hände med Emils bekanta, skrattar. Ärligt man blir nästa yr när man försöker hitta någon bland alla som springer. Bra väder har vi haft också, kan inte bli bättre en dag som denna.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar