2011-05-04

Star Ferry

Det finns mycket jag inte hinner med alla gånger när jag kommer till Hong Kong men en ritual jag har är att aldrig missa att ta Star Ferryn mellan Central och Tsim Shua Tsui, det är magisk och speciellt på kvällstid, snacka om panorama! det tar 5 min, kostar mindre än 2 kronor och kolla vilken utsikt du får på köpet :-) kan man få det bättre? den går från piren 7 vid Central alldeles mittemot rakapparat byggnaden hiihihih så kallar jag den eftersom toppen ser ut som en rakapparat.

 Rakapparaten







 Det var rätt varm häromkvällen dessutom vaknade jag i måndags med en liten blödning i vänstra ögat som har gett mig rätt mycket besvär, ont och yrsel, jag försöker inte sitta med dator för länge för då blir det jobbigt, ska kolla mig när jag kommer hem :-/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar