2011-01-12

Mitt Barcelona.

Barcelona finns i min topplista av städer jag vill och kommer alltid att återvända till. Vad mer kan man begära av en stad när du får sol och bad, bra mat, shopping, trevliga människor och god mat? för att inte tala om hur spännande det är att gå vilse i den Gotiska kvarteren och El Born där för varje hörn väntar på dig med spänning, dessutom kan du uppleva dessa kvarter med nya ögon beroende på om du promenerar på dagen eller på kvällen, för mig är det som att öppna Pandoras box. Det spelar inget roll hur många gånger man har varit där eller har adressen till just den hippa stället, här kommer du inte långt med en karta eller Google maps, släng dig i vägen! din bästa kompass är din egen magkänsla och nyfikenheten


Utsikt från Park Güell


Skäm bort magen med underbar mat



... och så har jag hittat mitt drömhus... nu får jag börja spela på lotto :-)


En underbar dag i Park Güell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar