2011-01-27

Myggattack!

Det bor vampyrer i mitt rum, i natt vaknade jag vid 03:00 att det surrade i mitt öra och yrvaken som man var så tog det en stund att förstå vad i hela världen det var frågan om tills jag insåg att jag hade myggattack! att jag kan aldrig komma undan dessa myggor, det spelar inget roll hur mycket medel jag använder i föregående syfte så kommer jag inte undan! grggrgrgr! det är inga små bett de bjuder på, jag tyckte att det kändes lite konstigt på mitt högra öga när jag vaknade och när jag såg mig i spegeln så såg jag ut som en alien! svullet ögat som jag knapp kunde öppna, typisk när man ska nästa dag besöka ny fabrik och nya människor då vill man inte se ut sååååååån! det var bara att härda ut och jag gick till attack och spenderade resterande timmar i försök att döda myggor, lyckades döda en mygga!( usch vad elakt det låter men tvungen att göra i självförsvar!) när jag väl kom till sängs och försökte sova igen då vaknade byggnadsarbetsplatsen utanför.... vad gör man? drog täcket över huvudet och tänkte hjäääälp! ja ja inget att göra åt för vad kan man göra? skratta tycker jag och hoppas på en bättre natt i kväll, nu har täckt hela ansikte med Mygga medel och utrustat mig med allergi tabletter och salva men det bästa av allt? svullnaden i ögat har lagt sig så nu ser jag presentabelt igen hi hi :-)

Dags att sova igen och innan dess tvingade jag house keeping att spreja rummet ordentligt med anti myggmedel :-) så det återstår att se om det blir krig i kväll igen :-)

1 kommentar: