2011-03-10

The dark side of travelling

Resa i all ära men när man reser till visa platser i världen så kan man bli riktigt Jetlagged ibland, det här tillståndet har verkligen tagit kontroll över mitt liv när jag kom hem från New York, i morse var jag något helt annat än människa, jätte hemskt, jag visste inte var jag var, kunde knappast hålla ögonen öppna och var helt borta helt enkelt, sen har jag varit hungrig vid fel tider och vill sova vi fel tider också, har druckit så mycket kaffe för att försöka hålla mig vaken men kaffet verkar inte bita på mig längre hi hi hoppas i morgon blir en bättre dag på trötthetsfronten. Trots all detta  så får jag inte mindre lust att resa det gäller att lära sig lura tidsomställningen bara, jag får helt enkelt fortsätta att resa åt det hållet för att lära mig tekniken :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar