2011-03-17

Rum för Papper

En av mina favorit affärer i Göteborg är Rum för Papper som ligger vid Victoriapassagen, Vallgatan 19, jag skulle kunna spendera många timmar där, jag är helt fascinerad av papper,  gramvikt, struktur och färg. När jag var där i onsdags för att köpa material till Sandryds  så kunde man även där se färg-trenderna, gud vilka underbara vår/sommarfärg det fanns i hyllorna, så det blev en hel del färg till de olika projekt som jag har i kikaren. Varje gång jag besöker affären så känns det som mitt huvud ska explodera av alla idéer som passerar, jag går alltid ut med ett leende därifrån. Jag skulle vilja ha ett hörna på jobbet med hyllor fyllda med olika papperskvalitéer. Om ni gillar att pyssla och är intresserade av papper så gör ett besök, det är även öppet på lördagar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar