2011-03-08

På jakt efter skor i New York

Åhhh ni anar inte vad besviken jag var när jag äntligen hittade en affär som heter Century 21 på Financial District, där säljer de alla stora märken till reducerat pris, rätt vettiga priser för att vara så kända märken, rekommenderar det stark, de har grejer till både tjejer och killar, ligger precis vid Ground Zero platsen. Mitt hjärta gick på hög varv när jag hittade skoavdelningen och tänkte nu jäklar ska jag shoppa märkes skor!!!! till min besvikelse så fanns det nästan allt från storlek 37 uppåt och jag är storlek 36 :(, priserna ska vi inte snacka om, super billigt! Åhhh jag ville så gärna ha ett par Betsey Johson skor och så fanns det Manolo´s! åhhhh jag dör, men nu kan jag bara drömma eller gå till platsik operation och försöka få större fötter ha ha, aldrig i livet! men skoj att tänka på det :-) Jag fick trösta mig med skor från Aldo i stället vilket förresten de har super fina skinn skor :-)









1 kommentar:

  1. Åhh, jag dör! Hade kunnat shoppa slut hela sparkontot där... jag har ju stl 37: )

    SvaraRadera