2011-03-04

Jetlag

Resan till NY har gått bra, det var en solig dag när jag kom fram med jätte kallt Allt ser ut och låter som på film man har sett. Jag gjorde inte mycket igår kväll eftersom jag sov en stund och var sååå trött. Tänkte att det är bättre att jag kommer igång med NY tider men tyvärr vaknade jag kl 03.00 super pigg men vad skulle man göra då? jag lyckades koppla upp mig en kortis på wifi men det varade inte en lång stund, att skicka sms från min mobbe har gått sådär :-/ men jag antar att telefonen har också jetlag. 
Två timmar senare somnade jag och nu känner jag mig som en zombie, men ingen stress här om en stund ska jag försöka hitta någonstans att äta lite frukost, fixa en karta och få se vad staden tar mig idag, mycket foto lär det bli:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar