2011-03-05

Shopping

Idag har jag spenderat några timmar på Soho och gissa vad? shoppat så klart, har hittat jätte fina grejer som jag ska ta med mig till jobbet, härliga färger och ideer, gud vad mycket det finns! vill man hitta lite inspiration så är det bara att gå tu på gatan och titta på folk :-) det har varit några stop på Starbucks här och där och det har fått mig att överleva jetlagen som jag har fått uppleva, hoppas nu att jag kan sova hela natten så att morgondagen är lite piggare än idag :-) Det känns som att det blir inga problem att fylla väskan...överallt jag har varit så är det olika typer av tryckteknik, mycket färger och framför allt när det gäller college material så är det inte tjocka collegetröjor som gäller utan lätta vikter samt mycket melerade tyger och färger. Under sena eftermiddag så besökte jag stora Macys men för att vara ärligt så blev jag uttråkad rätt fort, jag föredrar mindre affärer för det finns så mycket mer annorlunda design att titta på. Det var visserligen Rea på Macys och jag avskyr nr det blir rörig med kläder som kan ligga på hög på visa ställen, det fixar inte jag oavsett hur billig det blir.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar