2011-03-08

Dean & Deluca, New York

För många år sen berättade en vän, Henrik Lindén som jag jobbade tillsammans med i Borås att den dag jag skulle till New York så var det ett måste att besöka Dean & Deluca i New York, jag har följt hans råd trots många år efter jag fick denna info, men aldrig glömt! Gud, jag ville inte gå ut därifrån! jag blev kär vid första ögonblicket, så det blev, té och kaffe att ha med hemma men det är en butik jag absolut måste tillbaks till vid nästa besök, jag lyxade till med en sallad och öl att ha med mig till hotellet och mums säger jag bara! Så vill du unna dig lite lyx när det gäller mat och delikatesser så är det hit du ska! Jag var på butiken i Soho men det finns en här borta vid 8 avenue också och och de finns på fler ställen.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar