2011-03-29

Tandläkare

I kväll var det dags att gå till tandläkaren, underbart tycker jag nu förtiden. För några år sedan så var jag inte förtjust att gå till tandläkare, mest för att jag har träffat på en och annan knäpp tandläkare som inte har känsla för hur man tar hand om de stackarna (mig) som är lite rädda, jag har fått utskällningar för att jag äter för mycket frukt, borstat tänderna fel eller väntat för länge mellan besöken. Neääää tänkte jag för några år sedan, om jag ska ändå betala dyrt, få ont i magen eller vara sömnlös innan en tandläkarbesök så ska jag sjutton vara kräsen med vem jag väljer! Innan jag flyttade från Borås så hittade en tjej som fick mig alltid att skratta och glömma allt, sen kom jag till Trollhättan och fick tips av en kompis tjej om en bra tandläkare, hon var så försiktigt att man hann aldrig uppfatta att hon hade lagat en tand, däremot hennes tandhygienist var en plåga! usch!!! Här i Göteborg går jag hos en som ligger 2 min från mitt hem och får mig att känna att jag går på en fin Lounge i stället för tandläkaren hiihihih så allt min rädsla är helt borta, nu är det bara trevligt att träffa de som jobbar där, dessutom så fick jag födelsedagskort skickat hem till mig, inte dåligt eller hur? Sen har de fördelen att jobba visa veckor  till 20:00 på kvällen, en jätte plus kan jag tycka så slipper man ta ledig från jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar